söndag 30 november 2008

1:a advent!

Ja ha, då börjar nedräkningen till jul!

I dag har vi pyntat........tomtar, julgran, adventsstjärnor och stakar har kommit fram.
Dessi och jag har fixat allt. Kul att vi fick en stund för oss själva!
Tack för hjälpen!

Gustav har fått diarré, det började i går kväll och har bara fortsatt.
I natt kom han till mig och vi var på toa flera gånger. Inte kul att han ska behöva ha detta, hoppas att det går över snart. Vi har ju alla ätit samma mat så förhoppningsvis är det inte det som har orsakat diarrén.

Vi har också varit på affären i Nordmaling, de hade smakprov på mycket som ska vara på julbordet. Tyvärr blev det inget för min del, men den som väntar på något gått.........

Familjen Norrman var förbi, vi fikade och surrade. Kul att få sällskap!

Jag tänkte färga Dessis hår men vi fick besök, så det får bli i morgon efter middagen.

Nu ska jag se färdigt Wallander....see you!

Kram Anna

1 kommentar:

Yvonne sa...

Har Ni klätt granen????
Det var ovanligt.Ja då kan ni njuta länge av den.Kram moster.