tisdag 11 november 2008

Bättre!

Håkan är mycket bättre i dag. Febern har gått ner och CRP:et har också sänkts. Bra va!!
Han får nog inte komma hem i morgon bara, men det gör inget vi ska ju och hälsa på honom.

Gustav har varit och lekt hos Hampus, det var många barn där och tydligen hade det varit högljutt. Hoppas att de har haft det roligt i alla fall.

Viktor har nu tagit livet på större allvar, hoppas att det håller i sig bara!

Dessi har fått mycket att tänka på. Livet är inte lätt då man börjar att bli vuxen!
Alla dessa måsten och krav som finns.......

Har pratat med min mormor om vad som är på G. Hon tyckte att det är helt rätt, och det känns skönt!
Mer om det i morgon!

Nu blir det sängen....god natt!!!

Kram Anna

1 kommentar:

Desireé sa...

Tur att jag har dig vid min sida. Annars så tror inte jag, helt ärligt, att jag skulle klarat av så mycket som jag gör!
Ska försöka ta och göra som du sa, hoppas på en förändring. Men som sagt, utan dig finns inte jag!
Tack för allt!
Kramar! / Dotter