tisdag 25 november 2008

Cancer!

Natten var lite orolig....
Filip vaknade och skrek och grinade i natt. Han var som i ett sovstadie, därför gick det inte att få kontakt med honom. Han skrek och skrek och skrek. Efter en stund lugnade han ner sig och vi gav honom lite välling. Han kunde sedan slappna av i vår säng och vi kunde alla somna om. Eller....rättare sagt Håkan och Filip somnade, själv hade jag svårt att somna om. Jag låg och funderade ett tag.....

I dag var Håkan, Filip och jag MYCKET trötta. Filip tog en lur på nästan 3 timmar. Han var trött!!! Jag skulle också passa på att vila, men....jag låg så himla konstigt att det gick bara inte. Jag ville inte väcka lille gubben.

Gustav och Hampus var hemma hos oss och lekte. De spelade TV-spel i källaren, lekte på Gustavs rum och kollade lite på datorn.

Jag har varit mycket trött i dag, MYCKET trött!!! Orken finns inte riktigt där, men det är väl inte så konstigt efter denna natt och det lilla matintag man får i sig. Kanske är det bättre i morgon!

Jo, Håkans läkare från urologen ringde i dag. Han talade om vad det blev för resultat på provtagningen som gjordes på tumören.....det var cancer. Men om man ska se det positiva i det hela så har han den typ av cancer som är minst farlig. Det finns tydligen en skala på hur allvarlig cancer-typ man kan ha. Han sa även att han har fått bort allt som det ser ut i dagsläget och nu återstår bara en regelbunden uppföljning.

Nu ska jag se på Äntligen hemma och min favo Martin Timell.
See you!!!

Kram Anna

2 kommentarer:

Catharina sa...

Jag är också trött, trött, trött.

Vickan sa...

Tråkigt besked om cancern... men samtidigt bra att de verkar ha fått bort det och att den inte är aggressiv! *skönt*
Jag tänker på er! Ta hand om er och varandra.
Kram!