tisdag 4 november 2008

Resdag igen!

Dagen började 01.50. Fruktansvärt!!!
Flygbussen skulle komma 02.25 till hotellet. Sedan resan till flygplatsen, ca 1 timmes färd.
Tycker synd om barnen som är super trötta och vi vuxna också för den delen.
Resan till Sverige blev inte skön. Trångt och jävligt. Fullt flygplan denna gång!
Gustav, jag, Filip och Håkan fick sitta tillsammans. Till råga på allt, de framför fäller ner ryggstöden! Jag hade 10 cm tillgodo!!!!!! Själv är man ju inte den minsta och så ska man hålla en baby som inte mår bra och inte kan sitta still. Kul va!!!!!
Nä jag kan inte förstå att man med små barn inte kan få sitta längst fram. Där finns det ju utrymme att röra sig på. Istället sätter dom mäninskor i 60:års åldern där. Varför behöver dom det utrymmet????

Väl hemma möttes vi av frisk luft. Skönt! Jag mådde inte riktigt bra på slutet i flygplanet, började att svettas och må illa.

Vi tog avsked av Lollo, Felicia och Kate. Dessa underbara människor som vi umgåtts med hela veckan, Tack för ert sällskap!!!!! Det kändes som vi hade känt varandra i massor av år. Barnen tyckte det var jätte kul att vara med er, även Håkan och jag också. Vi kommer nog och hälsar på er snart!!!!

Vi blev hämtade av samme man från Håkans jobb.

Efter det blev det handling på ICA Maxi, mat på McDonalds, växling på Forex och köpa leksaker på Barnenshus. Jo, vi hade lovat Gustav att svänga förbi för att han skulle få köpa sig något. Han hittade inte så många saker i Turkiet.

Väl hemma var det bara att tömma väskor, starta tvättmaskiner och fixa inför morgondagen.

Trött!!!!!!!!!!

Kram Anna

Inga kommentarer: