onsdag 12 november 2008

Äntligen!

Vi har varit till Håkan i dag och hälsat på. Han är mycket piggare och har mycket mer ork.
Nu satt vi och pratade en stund, gick till affären på sjukhuset och Filip charmade.
Han hade haft det svårt att sova i natt bara för att han visste att vi skulle komma. Gulligt!

Det var skönt att få träffa honom innan jag ska åka i morgon bitti.
Jag ska ju också opereras!!!!!!! Ja, ni såg rätt! Tyvärr gormade dom till det för Håkan så hans operation sammanföll med min. Men det är inget att göra något åt.

Ni får reda på vad det handlar om när jag kommer hem....

Känner bara att min hjärna inte fungerar som den ska, har tankarna på annat håll!

Mormor är snäll och ställer upp och hjälper oss under denna mycket till gormade tid.
Super tack för allt!!!!!!

Nu måste jag sova, taxin ska inte behöva vänta i morgon....

Kram Anna

2 kommentarer:

Vickan sa...

Jag tänker på dig och håller alla tummar jag har att allt ska gå bra!
Bamsekramar!

Unknown sa...

Hej,
Hur mår ni? Är ni hemma nu båda två?
Hoppas allt gått bra och att ni mår bra bägge två!!
Kram