söndag 9 november 2008

Farsdag!

Jag fick sova lite längre på morgonen, skönt!
Dessi tog hand om lilla gullungen.
Jag kan inte fatta vad han håller på, nätterna är ett evigt jagande i sängen. Förhoppningsvis är det väl övergående.......

Håkan mår ganska bra men febern på 39 har inte vilja ge sig. Infektion finns i kroppen så vi får väl se hur det går. Hoppas att han mår bättre i morgon.
Erik, Carin och William har varit och hälsat på honom i dag. Fick lite info där ifrån.

Viktors tjej har varit en stund och hälsat på. Gullig och lite blyg.

Mormor har fått lite instruktioner inför det som väntar. Jag tror att hon grejar det!
Barnen och jag har skrivit matsedel för den kommande tiden, hoppas att den går att följa bara!

Lite matt och slut. Orkeslös, som tur var vet jag vad det beror på.

Gustav har varit hos Julius i dag, kul har dom haft.

Viktor och jag var till affären i Nordmaling och kompletterings-handlade lite. Vi handlade ju på lördag i Umeå.

Nu börjar ögonlocken hänga känner jag....

Kram Anna

1 kommentar:

Vickan sa...

Jag håller tummarna för Håkan. Hoppas att infektionen ger sig snart så han får bli piggare. Det vore ju skönare för er också om ni kunde hälsa på honom ordentligt.

Orkeslös o trött? Det är så man börjar undra om det är något nytt på gång??! ;-)

Kramar till er alla!