onsdag 5 november 2008

Sjukhuset!

Håkan skulle läggas in i dag.
Vi vaknade vid 06.30, klädde på oss, fixade lite och sedan åkte vi in till Umeå.
Vi tankade bilen och begav oss sedan till NUS.

Det blev provtagning först, sedan gick vi upp till avdelningen. Jag och Filip stannade en liten stund. Tyvärr hade jag glömt Filips mat i bilen så vi fick avvika tidigare än väntat.
Jag passade på att lämna tillbaka resväskorna till Erik och Carin, och även till mormor. Tack så himla mycket för lånet av väskorna!!!!!!!

Väl hemma var det bara att ta det lugnt, är mycket trött fortfarande. Filip fick sig en sovstund i bilen medan jag lämnade väskorn och vi åkte hem. Skönt!

Dessi och Viktor följde Gustav till skolan på morgonen eftersom jag inte kunde skicka honom vid rätt tid. Tack för hjälpen på morgonen!!!

Håkan ska op:as vid 08.00 i morgon. Skönt, nu ska det äntligen bli av!!!
Han har varit MYCKET nervös. Det ska nog gå bra!

Orkar inte skriv mer i dag....mer om hur det går för Håkan skriver jag i morgon.

Kram Anna

Inga kommentarer: