måndag 17 november 2008

Hemma!

Dagen började ganska tidigt. Jag hade redan packat nästan allt så det var bara att klä på sig, borsta tänderna och försöka att få i sig något.
Äntligen på väg hem!

Jag gick i god tid till flygbussen, ny op:ad vet man inte hur fort det går att gå så lång sträcka.
Det gick riktigt bra att gå, inga problem!
Kylan har kommit till Göteborg också, men det är riktigt skönt i luften.
Står och väntar på bussen, super in massa intryck av allt som händer runt om kring mig.
Underbart jag är en ny människa!!!!!!!

Jag kliver på bussen, människor i massor men som tur är finns det en sittplats till mig.
Väl framme var det bara att göra samma sak som i Umeå. Knappa in den nya koden=biljett i handen! Denna gång lämnade jag in väskan så att jag inte skulle behöva släpa på något i onödan. Man vet ju aldrig!!!! Fick med mig ett intyg för vätska som jag behövde ombord. Skönt!

Byte i Stockholm igen.

Väl framme i Umeå, lite sena, stod taxin och väntade på mig. Underbart! Snart hemma...

Klockan var ca 13.30 då jag kom hem.
Jag såg mormor och Filip i fönstret, han blev så glad så han visste inte vad han skulle ta sig till. KUL!!!! Håkan kom också och mötte mig, efter en stund också Gustav. Underbart att vara hemma!
Men..........det har varit jobbigt att resa, mycket tröttsamt.

Supertrött!!!!!

Vi åkte och handlade lite så att jag kunde få i mig något. Bra, man måste lära sig att tänka i nya banor.....

Träffade Viktor och Desireé också. Kvällen blev inte lång....

Kram Anna

Inga kommentarer: