söndag 23 november 2008

Uno!

Jag klev upp med Filip som vanligt och efter en stund kom en efter en ner.
Vi åt frukost och sedan var det dax för mig att gå och slöa/vila igen. Det är tröttsamt att inte äta den mängd man är van vid. Men orken kommer väl tillbaka efter hand. Hoppas!!!

Efter en lång stunds vila vaknade jag av att Jenny, Nicke och Moa hade kommit.
Kul att se dom, det var ett tag sedan. Hoppas att vi kan träffas någon gång längre framöver!

Det fick bli köttsoppa till lunch och den var lika god i dag. Mums!

Vi spelade Uno hela familjen, det var ett tag sedan vi gjorde något sådant. Super kul hade vi.

Till middag gjorde Håkan hemma gjorda hamburgare. Jag provade också äta lite, men för mig blev det bara köttet och lite sweet chili sauce. Det gick riktigt bra och det var jätte gott!

Vi gjorde också milkshake på eftermiddagen. Tyvärr drack jag den alldeles för fort och var därför tvungen att lägga mig en stund. Illamående! Det är sviterna som blir till följd om man inte tar det lugnt när man äter, tyvärr. Som tur är går det ganska fort över.

I skrivandets stund ser Håkan på Saw III, inte en film som intresserar mig. Men det är kul att vara tillsammans ändå.

I morgon blir det att åka till stan med familjen.
Gustav ska till tandläkaren, som vanligt! Han är på återkommande besök efter olyckan som hände.
Jag ska till vårdcentralen och ta bort agrafferna och Håkan ska till Jonas.
Vi ska hämta upp Dessi också.

Nu har inte min kära kusin så många dagar kvar innan hon ska under kniven. Hi,hi!!
Det ska gå bra, de är så oerhört duktiga nu för tiden. Inga problem!
Hör av dig om det är något du undrar över!!!!! Puss!!!!!!!!

Nu är det inte många dagar kvar till jul! Jippi!!!!!
Längtar jätte mycket, det ska bli så kul!

God natt på er alla....

Jo, bra jobbat Catharina!!!

Kram Anna

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Tänker på Dig hela tiden!
Skoj att kunna följa hur det går.
moster.

Catharina sa...

Tack för det!!
kramkram