lördag 29 november 2008

Städ!

Städning i ca 7 timmar, inte illa!
Vi började uppe, Viktor, Desireé, Gustav och jag. Kul att vara så många då går det genast mycket lättare. Alla barnen var super duktiga!

Lunch-avbrott, Håkan hade gjort spagetti och köttfärssås. Mums!
Det gick riktigt bra att äta, jag åt långsamt och lagom mycket.

Sedan var det bara att fortsätta nere.
Håkan tog Gustav och Filip och åkte i väg en sväng. De var bland annat och hälsade på Patrik och Åsa, handlade i Nordmaling och köpte pizza (till middag).
Filip hade tydligen haft det jätte roligt med deras hund. Han blir så uppspelt.

Viktor, Desireé och jag städade, städade och städade. Noga!

Vi var färdiga med städningen då Håkan kom hem med pizzan. Jag smakade av den också, gick också bra. Men det blir ju inte några stora mängder....
Provade också att dricka kolsyrat men......det kändes som om det skulle sprängas i strupen, inte bra övergick till saft i stället.

Vi köpte lussekatter i går, dessa fikades nu på kvällen. Jag smakade två jätte små tuggor, sedan var det bra! Skönt att man kan känna så!!!

Nu slappar man vid TV:n, tror nog att det blir sängen snart.....trots allt orkar jag inte hur mycket som helst.

I morgon blir det att släpa fram allt julpynt och granen. Kul!!!

Måste bara skryta lite......jag och dom två stora barnen gjorde IQ-test i går kväll. Jag klarade 131 i IQ, gränsen för att komma med i Mensa. Kanske ska man ansöka för att komma med i Mensa, man har ju trots allt intellekt för det......hahaha!

Kram Anna

3 kommentarer:

Desireé sa...

Kul att man själv kanske hade IQ fiskmås! Hahaha! ^^

Yvonne sa...

Så roligt att Du verkar ha ork till en hel del!Det måste ju vara svårt att vänja sig med ätandet.Duktig Du är!Kram Moster.

Sanna sa...

Pizza? Din galning! *S* Kolsyra skulle jag aldrig våga...känns fortfarande som värkande luft i bröstbenet när jag sväljer vatten... :( Jag kan ju inte rapa!! *suck*
Tack för kommentaren, men jag förstod inte om du även börjat med vitaminerna direkt när du kommit hem? (förutom värkisar och sånt) Kram!