onsdag 26 november 2008

Äggmacka!

I dag har det rullat på som vanligt. Jag, Filip, Gustav och Håkan klev upp vid 7 tiden.

Gustav skulle till skolan som vanligt och vi andra bara vara hemma.

Vi har inte ork för något mer, men som jag sagt förut det är ju inte så konstigt.


Dessi kämpar på i skolan och nu ska hon välja inför framtida år på gymnasiet. Kul att hon har så höga mål uppsatta. Om hon orkar halvvägs är det ju gott nog.

Viktor hade inte läxförhör i dag, men i morgon blir det prov i tyska så då får vi väl se resultat i alla fall.

Håkan vilade lite i dag, jag hade också tänkt göra det men.........snarkningarn han gav i från sig gjorde att jag inte kunde. Suck!!

Får väl kanske vila en stund i morgon om man har tur.

Jag var tvungen att ringa dietisten i dag.....har fått som blodsockerfall flera gånger. Undrade lite hur jag kunde undvika dom. Hon trodde att jag skulle försöka äta mer, dricka mer mellan måltiderna och försöka att äta långsammare. Kanske hade jag råkat ut för dumping.

Jag får försöka att följa hennes råd så kanske det känns bättre.

Hon sa även att tröttheten som jag känner är vanligt efter detta ingrepp.

Skönt att höra att man inte är ensam!!!

Nu borde min kusin Sanna börja att pigga på sig, hoppas att det har gått bra.
Moster, du får hälsa från oss om du pratar med henne!!!!

Jag pratade med min mamma i dag, hon berättade lite om ett Tupperware som hon var på. Hon nämde lite om lägenheten som det hölls i, bland annat fick jag reda på att det finns tapeter som tydligen kan se ut hur som helst. Olika samlagsställningar!!!! Va???? Jo, det är sant!
Tur att smaken är olika!!!

Nu blir det lite TVoch en hårdmacka med kokt ägg och kaviar, Mums!!!!
..................god natt!!!

Kram Anna

Inga kommentarer: