måndag 1 december 2008

1 december!

Gustav fick vara hemma i dag med tanke på vad han har haft. Håkan , Gustav, Filip och jag sov därför lite längre än vanligt. Viktor kom då upp och frågade om vi inte skulle vakna men jag sa att det behövdes inte eftersom Gustav inte skulle till skolan. Bra att han kollade i alla fall!

Gustav har varit bättre i dag, skönt att det tar slut någon gång! Det blir tyvärr lite försiktigt med matintaget ett tag till.

Jag har pratat med Jenny, Viktors mentor i dag. Vi ska tillsammans hålla ett öga på honom så att han klarar av skolan. Han måste även förstå vikten av att det är värt att kämpa lite, för trots allt det lönar sig i längden!!!!

Dessi har fått sitt hår färgat, blåsvart fick det bli. Jag tycker att det är en snyggare svart än den vanliga svarta som ofta blir mörkbrun.
Tyvärr försov hon sig på morgonen, inte bra! Hon var uppe lite länge och tittade på datorn och då fick det som följd att hon var för trött för att kliva upp. Hon vet mycket väl att det finns en gräns för hur länge hon kan vara vaken men......Ja ja hon har nog lärt sig!

Håkan och jag har pratat en hel del i dag.......jag känner mig mycket gladare och tillfreds. Det känns som om vi förstår varandra bättre. Älskar dig!!!!

Filip har kört sitt race, lekt och busat som vanligt.

Nu blir det att slappa och titta på TV...... Sanna, Sonja och Shirley!

Natti natt!!!

Kram Anna

2 kommentarer:

Sanna sa...

*nattiskram*

Magdalena sa...

hoppas gustav kryar på sig det är inge roligt när dom små blir sjuka