måndag 8 december 2008

8 december!

Trött, trött, trööööööööööööööött! Sammanfattning av min dag.....

Jag klev upp med Gustav medan Håkan och Filip fick ligga kvar. Skönt för dom att få sova lite extra. De vaknade ungefär 08.30.

Jag somnade på soffan och vilade där heeeeeela förmiddagen, underbart!!!

Efter en stund var det dax för Filip att vila , då somande jag igen en stund.
Helt otroligt vad trött jag är!!!

Jag och Dessi var ute en sväng igen efter middagen. Nu var vi ute i 36 minuter, det är inte länge men helt tillräckligt för mig i detta tillstånd. Bättre än ingenting!

Håkan gjorde en jätte god gryta i dag, alla tyckte om den utom Gustav som har blivit lite petig om maten. Eller så beror det på allt fika han stoppade i sig hos Julius?! Ha, ha, ha....

Ja, Gustav och Julius har lekt i dag. De har varit hemma hos Julius och tydligen haft det riktigt kul. Roligt!

Viktor har pluggat frivilligt i dag, tydligen har det gått fram det vi sagt.
Jag måste bara berätta.....Viktor fick i läxa att rengöra ugnen+spisen, med den följde en lapp som skulle skrivas under. Vet ni vad vissa föräldrar gör.....jo, skriver på den utan att barnet har gjort läxan. Vad f*n får det för bild av det "riktiga" livet om man bara serverar allt till dom. Hur ska de kunna ha en framtid UTAN att vara andra till last och klara sig själva.
, blääääää för sådana föräldrar!!!!! Undra på att samhället ser ut som det gör!

Min vikt har stått still den senaste tiden. Tyvärr landar jag bara på 11-12 kilos viktnedgång, än så länge.... Har räknat ut att det är nog alldeles för lite kcal jag får i mig varje dag, endast 800-900 max. Behöver nog öka på kcal mängden för att förbränningen ska öka.
Men annars mår jag bra!

Nattis alla mina läsare ......ses i morgon!

Kram Anna

2 kommentarer:

viola sa...

Hoppas du blir piggare snart.
Himla tur att Håkan är så pass pigg trots sin op och beskedet efteråt. Ett sånt besked skulle nog knäcka dom flesta. Tur han är stark.

Vickan sa...

Det kanske är därför du är så trött? Du får i dig för lite kalorier? Kroppen kanske behöver lite återhämtning också efter en sådan viktnedgång...
Kämpa på gumman och grattis på namnsdagen. :-)