onsdag 10 december 2008

10 december!

Jag är mycket trött nu för tiden. Måste bara vila lite på dagarna, annars orkar jag inte.

Jörgen var och hälsade på oss i dag. Han fick lite lunch och sedan fortsatte han till NUS för att undersöka armen. Han skulle få den opererad men det sker inte förren i januari. Tur att det inte är så lång väntan till januari.

Dessi och jag var ute efter middagen och promenerade, vi gick samma sväng som på söndagen. Det är en sträcka på ca 4 km. På söndagen tog det 36 minuter nu "bara" 34. Bra va?!
Skönt att vara ute, trots att det känns motigt ibland att komma ut.

I morgon är det Lucia. Det ska hållas i kyrkan och sedan blir det pysseldag på skolan. Kul att Håkan kan vara med för en gångs skull. Han har ju alltid fått vara på kurs då Lucia infaller. Vi ska båda försöka att gå med Gustav på pysslingen men jag vet inte om Filip orkar hela tiden, vi får se.

Pierre och Daniel var hit och hälsade på en sväng, roligt att det bara dök upp!
Hoppas att vi kan träffas i helgen, det vore roligt.

I helgen ska vi umgås med Johan och Kristina, få se bara vilken dag det blir. Kul, det var ett tag sedan!

Jag har hittat lite inspiration på nätet.........en galge!!!!
Jag har tagit en gammal galge som är gjord av enbart ståltråd, sedan böjt den till ett hjärta. Nu återstår bara att klä den med granris. Riktigt fin!! Lätt att hänga också eftersom den redan har en hängare.

Sov gott alla läsare!

Kram Anna

2 kommentarer:

Sanna sa...

Hej pysselAnna! :) Ja inte känner jag mig så mkt annorlunda än innan direkt...*S* Men det tar ju så sakteliga.... Är trött som tusan men åt för en stund sen (ägg) och blev tokmätt, så måste vänta lite innan jag lägger mig. Kram!

Vickan sa...

Vilket roligt tips! En galge med granris. :-)
Tack för julkortet förresten!
Kram