lördag 6 december 2008

6 december!

Vi sov länge allihop, klockan var ca 09.00 när vi vaknade.
Skönt att få sovmorgon!

Håkan och Viktor har slängt sopor i dag och även varit till affären och pantat tomflaskor. Jätte bra att vi blev av med alla sopor som stod på bron, de höll på att välla över i tunnorna.

Dessi och jag var ute på en promenad på eftermiddagen. Skönt att få röra på sig en stund. Jag höll på att somna i soffan för att jag är så himla trött. Var bara tvungen att få lite syre i blodet.
Vi var förbi Crisse och Linda, kul att träffa dom en stund det var ett tag sedan. Både dom och vi har haft fullt upp, men det gör inget om man har förståelse för varandra.
Liam har blivit såååååå stor! Gullungen!

Dessi har varit med Emelie, Tove och Susan i kväll. Roligt för dom att träffas det var ett tag sedan. Tyvärr är det mycket för Dessi nu med skolan så de hinner inte träffas så mycket.

Jag har haft huvudvärk i dag, Håkan har masserat i nacken......vips var det borta! Skönt att han kan fixa det. Det är många som har blivit av med huvudvärken när de har varit till honom. Kul att han är så duktig.

Nu ser vi på Hannibal Rising-Ondskan vaknar......mycket spännande!

Kram Anna

1 kommentar:

Vickan sa...

Vad skönt om du kan komma dig ut på lite små-promenader. Man blir så mycket piggare då.
Hur går det annars med viktminskningen? Det måste ha hänt en del på vågen? Jag är så nyfiken!
Kramar o hälsa alla!