söndag 28 december 2008

28 december!

I dag fick jag åter igen sov till efter 10.00. Skönt!!!
Dessi och Viktor sover också som stockar, även fast de går och lägger sig mycket tidigare.

Gustav och jag har spelat TV-spel vid flera tillfällen, jätte roligt! Hoppas att det finns fler stunder som vi kan tillbringa tillsammans, det är så mysigt!!

Vi har sett film i dag, jag och Dessi. Förtrollad blev den första och Bron till Terabitia den andra.
Bägge två är riktigt bra, värda att se!

Det har blivit en riktig slappar dag, i dag. Jag är lite bättre i dag men det är inte lätt att ha ork till allt som ska göras. Förkyld och lite näring i kroppen.....kan inte bli annat!
Arg och sur har jag också fått vara, det tar också på orken. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!

, det blir en kortare version i dag.....Gustav fyller år i morgon och då ska det fixas.

Kram Anna

Inga kommentarer: