onsdag 3 december 2008

3 december!

På morgonen var vi alla hemma.
Tyvärr fick jag ett vansinnes utbrott!!!!! Vi hade kommit överens om hur vi skulle ha det, men det följs inte. Vad kan man göra om inte bli arg?!
Men som tur är, det är nu utrett.

Gustav har fått gå till skolan i dag. Han mår mycket bättre.
Jag följde honom till skolan, kul att få vara med honom själv en stund. De hade möbleratom i klassrummet, det var så mysigt.

Jag fick lägga mig och vila, Håkan var med Filip en stund. Skönt! Jag var oerhört trött.

Håkan, Viktor, Gustav och Desireé bar in pellets som vi fick levererat i går. Skönt att ha inne allt, det är så fult att ha det stående på gården. Skönt är det också att vi kan fylla bingen som Håkan har byggt, då behövs det inte fyllas varje dag.
Nu räcker det förhoppningsvis till en bit in i januari.

Till middag fick det bli kotletterna vi köpte i går, ris, sås och broccoli. Det var riktigt mumsigt! Har märkt att jag kan äta lite mer nu, och det är skönt för då får man mer energi att orka göra något.

Nu ska jag se på Leila.......kanske får man lite inspiration!

Kram Anna

Inga kommentarer: