tisdag 16 december 2008

16 december!

Tyvärr har inte vår dator blivit lagad, så jag får låna Dessis i dag igen. Hoppas att de kommer någon snart, för nu kommer det en massa helger som gör att det står stilla ganska mycket. Håll tummarna för att den blir lagad innan jul!!!

Jag är grymt trött i dag. Håkan klev upp på morgon med Gustav, jag och Filip klev inte upp förren 08.00. Skönt att få sova men redan klockan 10.00 fick jag gå och lägga mig igen. Jag sov i 3 timmar! Hoppas att det vänder snart.....

Till middag fick det bli köttsoppan som Håkan gjorde i går. Det blir alltid mycket när man gör köttsoppa.

Moa kom och hälsade på en sväng, jätte kul att se henne! Både vi och hon har haft det mycket nu.
Hoppas att vi kan träffas alla innan det blir jul, det vore kul!

Nu ska jag se på Titanic, den har man ju aldrig sett förut............*ler*

I morgon blir det handling!!!

Kram Anna

1 kommentar:

Yvonne sa...

Ja Ni får försöka att ta det så lugnt det går.Förstår att Ni är trötta.Sköt om Dig!!!
kram moster