fredag 26 december 2008

Annandagen!

Det blev stan hela dagen. Först till Hallbergs och byta berlocken jag fick av Håkan i julklapp.
Sedan blev det lite lunch och Intersport på Mariedal. Det märks att det är rea, mycket folk över allt. Viktor fick ett presentkort som skulle handlas upp, det blev två t-shirtar. Jätte fina!

Efter det åkte vi till Coop och lämnade av Dessi och Viktor, de skulle kolla lite på H&M och Stadium. Vi skulle en sväng på OnOff och kolla om telefonerna fanns kvar som vi hade sett. Tyvärr fanns det inga kvar.....eller kanske aldrig har funnits.

Vi åkte även en sväng till centrum, där var det meningen att Dessi skulle få kolla lite på H&M och Viktor lite på JC (de hade ytterligare presentkort som skulle användas) men.....
Dessi tog 40 minuter på sig att leta, de sista 5 minuterna hittade hon 2 t-shirtar. Äntligen!!
Hon träffade även en kompis som följde ALLA hennes steg i affären. Tyvärr måste man våga säga till att man inte har tid att prata och vara trevlig! En brist hos henne, då hon inte vill såra någon.
Detta resulterade i att Viktor inte fick titta på JC eftersom de stängde då vi kom. Ja, ja vi ska väl fler dagar in till stan.

På kvällen kom Nicke och åt med oss, de blev lite julmat som MÅSTE ätas upp. Som vanligt blev det inte mycket för mig, men gott ändå!

Min förkylninghar gjort mig ordentligt sjuk.....jag är super trött!
Inte konstigt sjuk och lite mat i kroppen!!!!

Jag började att se Gladiator men orkar helt enkelt inte se den klart.

God natt!

Kram Anna

Inga kommentarer: