söndag 1 februari 2009

Loppis!

I dag blev det att åka till Umeå och göra massor av saker.....

Först blev det loppisNolia, oj vad folk det var! Även fast vi hängde på låset och tyckte att vi var smarta, så var det fler som tydligen hade samma tanke. Ja, ja det var bara att parkera och slås om utrymmet. Vi träffade Julius med familj, Gustavs kompis. De hade ett bord där, hoppas bara att det fick sålt något!
Jag hittade en gammal mandelkvarn för 15:-.

Efter det blev det loppisUmåker. Lite mindre bord och betydligt billigare saker. Där hittade jag tre burkar av plåt för 50:-. Jätte fina saker som nu står på min hylla i köksfönstret.


Frasses nästa! Filip åt som om han aldrig hade sett mat förrut. Jag trodde inte att han skulle sluta stoppa i sig någon gång. Bra jobbat Filip!!!

Ersboda folketshus och loppis, det blev nästa anhalt. Inte så mycket saker men dock en hel del bord. Jag hittade inget särskilt.

Axtorpsvägen och lille kusin fick det bli. En kort mellanlandning för att hämta gitarren som Erik har "lånat" i X-antal år utav mig......och naturligtvis hälsa på Wille!!!*skratt*
( det gör ingenting att du har haft den så länge Erik)

Ica Maxi och det sedvanliga matinköpet på ca 2000:-. Puuuuuuuuuh!

Middagsbjudning hos mormor sedan......
Vi fick lax, pasta, sallad och limesås. Jätte gott! Tack för middagen den var super!!!
Hälsa Kjell att krya på sig! Hoppas att det inte blir så länge innan nästa gång........

Sist men inte minst.....träning på Håkans jobb.
Oj vad det kommer att kännas i armarna i morgon. Jag gruvar mig!!!!

Hemåt!!!!! Packa upp maten, skicka barnen i säng och sedan varva ner själv......
Sov sött alla läsare!!

Kram Anna

2 kommentarer:

Desireé sa...

Heja oss! Ja du, idag var vi riktigt duktiga! Längtar tills nästa gång :D
Btw, tack för peppningen idag, den behövdes! Särskilt i bänken! Hahaha!
// Dessi

Vickan sa...

Puh vilken fullspäckad dag! :) Man blir trött bara av att läsa det... hehe
Skönt att ni är friska nu!
Kram!