måndag 23 februari 2009

Ja ha!

Då var det vår tur att få spysjukan.....
Gustav ligger just nu, han har spytt som en fontän i sin säng och på golvet. Stackarn!!!!
Vi får se om någon annan har fått i sig bacillerna....

Alla sängkläder inklusive kuddar och bäddmadrass slängdes i tvättmaskinerna. Tur att man vid sådana här gånger har två maskiner.
Håkan hämtade in alkogelen från massagen och även en madrass från bodan så att Gustav kan sova med oss i natt på golvet. Det känns skönt både för honom och oss att vara nära varandra.

hoppas att vi andra klarar oss.

I dag på morgonen hängde jag de två maskiner jag startade i går kväll. Skönt att få undan lite tvätt. Sedan var det bara att köra igång två till. Dessa hängdes sedan med hjälp av Filip.

Hampus och Mathias har varit här i dag och lekt. Hoppas att de inte får detta en gång till nu bara.

Viktor skottade lite efter det att han kom hem från skolan. Bra jobbat!
Han hjälpte mig lite med Filip på morgonen och på eftermiddagen. Tack!

Dessi försov sig på morgonen, som tur var vaknade hon till slut. Men tack för att du ändå hämtade in tidningen till mig!
Glöm inte att köpa det du skulle i morgon!

I dag fick det bli broccolisoppa till middag. Ganska god! Även grovt bröd med massor av pålägg.

Nu måste jag ta hand om Gustav...dax att sluta!

Vi får se om det blir en lååååååååång natt, då får Håkan vara hemma!!!!

Ses i morgon igen!

Kram Anna

1 kommentar:

Vickan sa...

Nämen det är ju inte klokt! Vad har ni INTE haft för sjukdomar i vinter? Stackare. Måtte ni nu klara er resten av familjen. Oddsen är ju inte så höga för det, tyvärr... Kram!