lördag 7 februari 2009

Jimmy!

I dag när vi kom för att träna, var Jimmy där. Vi har inte sett han på jätte länge. Filip kände igen honom och blev jätte blyg. Han kröp ihop i barnvagnen. Gullungen!

Det gick mycket bra att träna. Benen fick sig en omgång och även mage, axlar. Jag får se om det blir någon träningsvärk i morgon......
Dessi och jag kör ihop, det går jätte bra. Ibland behöver jag vara lite hård mot henne, men hon vet ju att hon klarar av det innerst inne. Peppning får hon också.

Det är så himla kul att var hela familjen och träna. Även Nicke och familjen Norrman var med. Alla kämpar vi på. Undra om det blir någon träning i morgon?

Nu har man avklarat Melodifestivalen och en film. Melodifestivalen blir då bara sämre och sämre. De melodier som jag tyckte skulle gå vidare gjorde inte alla det. Första låten var ju bland de bästa och inte kom den med. Typiskt!
Vad väntar här näst.......Nicke och Nilla med en ballad, eller kanske Sven-Ingvars med en hårdrockslåt! , får se vad som kommer nästa vecka.

Never back down, var filmen vi såg. Helt sevärd men inte ett förstahandsval för mig. Den handlar om en kille i 17 års åldern som byter skola och kommer in på en bana som inte gillas av alla. Han lär sig att slåss. Dock slår han tillbaka av "rätt" orsak. (om man nu kan slåss på det sättet?)
Nästa gång det blir dax för att välja film får det kanske bli en "tjej" film?!

nu är det sleeeeeeeeeeping time!!!!

Kram Anna

1 kommentar:

viola sa...

suveränt att du tycker så mycket om att träna. Det är nog toppen för kroppen.
Hoppas ni håller er friska nu ett tag.
mam