torsdag 5 februari 2009

Ont!

Gustav blev hemma hela veckan och i morgon är han ledig. Hoppas bara att han piggar på sig till måndag!

I dag har det bara rullat på som vanligt. Samma saker hela dagarna......

Det blev korvstroganoff med sallad och ris till middag. Den blev lite olik den som jag brukar göra eftersom jag använde Ica's krossadetomater med basilika. Mycket mumsigt!
Jo, måste bara säga.... Gustav och Filip delade på lunchlådan som blev från igår, Filip åt kycklingen och Gustav åt pastan. Bra fördelning eller hur!

Jag har fått massage av Håkan i kväll......Jag har ont i HELA kroppen!!!!! Han behöver bara trycka någonstans så skriker jag.........inte lätt!
Hoppas att det kanske går över om han behandlar fler gånger.....

Sov sött alla, nu måste jag gå och sova lite.

Kram Anna

1 kommentar:

Vickan sa...

Vad trist att Gustav skulle bli sjuk igen. Hoppas han är piggare idag. William har också varit hemma hela veckan med diarré. Men han är pigg o glad ändå. .)
Ha en skön helg!