lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag!

En stooooor kram till alla mina nära och kära!!!!
Även en bamse kram till alla mina läsare!!!!

I dag blev det tidigt.....
06.45 klev vi upp, i dag såg jag ännu värre ut runt ögat.
Det var bara att ta hela familjen och åka till Umeå och NUS.
Som tur var, inte så mycket folk, tydligen en bra tid att komma på istället för en fredag- eller lördagkväll.
Allt som allt tog det bara 1 timme!!!! Helt otroligt för att vara NUS!!!!!
Dagens applåd till akuten på NUS, dock inte till hon som tog emot oss i receptionen. Bläää för henne!!! Hon avfärdade vad jag hade för teori om vad det kunde vara, men det gjorde INTE läkaren då jag fick prata med honom.
Han ordinerade ett helt gäng med cortison tabletter och en spruta med adrenalin. Oj vad jag blev pirrig!! Vi fick sitta kvar en halvtimme för att se att det gav med sig, och det gjorde det!
Jippi!!!!

Efter det blev det Ica Maxi och inhandla lördagsgodis.....och massa annat.

Väl hemma somnade jag av en stund i soffan innan det var dax för lunch. Helt slut!

De andra plockade bort maten och jag gick upp och försökte vila. Men tyvärr blev det inte så mycket av det, hade svårt att somna om.

Håkan tog sedan Dessi, Viktor och Filip ut för att åka skoter. Filip stor trivdes! Även Pierre och Daniel var med. I dag har det varit super bra skoterväder, endast -4,4. Önskade att man kunde varit med men jag orkade bara inte.
Gustav var hemma med mig.
Efter de var klara med det, blev det fika hos familjen Norrman. Gustav och jag tog bilen dit.

Vi bestämde att vi skulle äta "Kina mat" tillsammans. Super gott jag har längtat!
Måste bara fråga mina släktingar om de kommer i håg.....Skinkstek med grädde och curry, ris, saltgurka, rödbetor, banan och ananas. Konstig kombination men super gott!!!

Sedan blev det melodifestivalen....inte kan man säga att det är samma klass på låtarna nu för tiden..... Blir bara deprimerad!!

denna dag blir inte speciellt mycket längre....måste få igen krafterna till i morgon. Då ska det städas och planteras om blommor bland annat.
God natt alla läsare och ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag och en trevlig helg!!!!

Jo, glömde att tack familjen för alla presenterna, TACK!!!!

Kram Anna

Inga kommentarer: