torsdag 12 februari 2009

Blomjord!

I dag kom Håkan ihåg att köpa blomjord. Nu ska jag äntligen plantera om blommorna som jag klippt ner. Vi får se om de överlever.....
Jorden kostade 49:-/60 liter. Rätt hyfsat pris.

Vi får se om det blir att byta gardiner igen. Det blev bra, men jag är inte en "blå" människa. Det ska vara rosa eller vitt. Men det är inte prio 1 i helgen.

Gustav har haft en kompis här i dag. Linus heter han och går i samma klass men ändå i två:an, det blev komplicerat.....De har en gemensam 1-2:a.

Filip har börjat att vakna lite tidigare på morgonen, strax efter 6. Det behöver inte bli tidigare, jag är nog trött som det är!

Ärtsoppa stod på matsedeln i dag. Hemgjord! Det var första gången jag gjorde de, inte så invecklat som jag trodde. Det blev riktigt gott också.

Johan, Kristina och Malin har varit och hälsat på. Kul med besök!

nu börjar tändstiften i hjärnan att misstända. Måste nog lägga mig i sängen.....

Kram Anna

1 kommentar:

Vickan sa...

Kramar till er alla på Alla Hjärtans Dag!
Ha en mysig helg tillsammans.