fredag 9 januari 2009

Vännäs!

I dag var jag bara tvungen att lägga mig och vila.....
Det bådar inte gott! Hoppas att det går fort över, jag har inte tid att vara sjuk!!!

Gustav kom hem vid 9 tiden, han hade haft jätte bra. Kul att dom kan ordna sådant, lite extra.
Det var tacos middag, bio, korv med bröd, godispåse, fyrverkerier mm. Super!!!!!!

Efter lunchen och en lur på ca 2 timmar, åkte vi sedan till Nordmaling och hämtade Viktor.
Vi skulle till stan och köpa färg till tvättstugan och lite mat.
Vi var också tvungen att åka till Vännäsby och hämta en del till pelletsbrännaren som gått sönder. Typiskt!!! Grejorna borde hålla mer än två år tycker man.....

Sedan åkte vi till de nyförlovade....Johan och Kristina. Grattis, grattis!!!!
Håkan skulle få hjälp att fixa pelletsbrännaren av Johan. Tack!!
Vi blev bjuden på varmamackor och dricka, jätte mumsigt. Tyvärr orkade jag inte så mycket, men det gör inget. Kul var det att se dom i alla fall!

Nu har vi just kommit hem och ögonen går snart i kors, måste nog gå och lägga mig.
I morgon behövs orken då tvättstugan ska tömmas och målas.....

Kram Anna

Inga kommentarer: