söndag 4 januari 2009

Palt!

Gustav och jag har spelat..........som vanligt! Hur mysigt som helst.
Vid lunch ringde Julius och frågade om han kunde komma och vara med Gustav, klart att det gick bra!

Håkan var en sväng till Nordmaling och handlade det vi glömde i går....oboj, ost och yoghurt.

Vi har haft besök av en annan hockeyspelare i dag, Anders och hans tjej Chris. Anders och Håkan har jobbat ihop med varandra i Umeå. Nu har han dock flyttat tillfälligt till Karlsborg.
Vi bjöd på middag, palt! Jag som inta kan äta så mycket palt försökte ändå....en halv fick jag i mig. Men jag åker på RIKTIG paltkoma!!!!! Efter bara en halv!!!!!

Dessi och Viktor har laddat sina MP3:er med musik.
Kul att ha och lyssna på ibland bara man inte glömmer bort allt annat....

Jag rengjorde tvättmedelsfacken i dag...inte en vacker syn!
Men nu är det gjort.

Nu har vi sett på Indiana Jones, den första filmen. Kul att vi kan umgås alla i familjen.
Det viktigaste man har är ju faktiskt familjen!!!!

Nu ska jag och Håkan tillbringa lite tid med varandra, ungarna har gått och lagt sig. Barnen har börjat att ställa tillbaka klockan i kroppen, de ska ju snart börja skolan igen. Det är bra att de får in bra rutiner redan från början.........Det är allt för många barn som INTE har bra rutiner.

Kram Anna

Inga kommentarer: