söndag 25 januari 2009

Träning igen!

I dag var det dax för innebandy igen. Skitkul!!
Familjen Norrman, Nicke och vår familj. Vi har jätte kul samtidigt som vi rör på oss. Helt underbart att kunna förena nytta med nöje. Vi har funderingar på att göra det igen snart.

Det som inte är lika roligt är, min fot mår inte speciellt bra av detta. Men vad gör man inte för att ha roligt!
Jag har träningsvärk efter gårdagen, benen, armarna ja nästan överallt. Men det är kanske meningen, då har ju träningen i går gett något!

Det blev lite vila efter lunchen, skönt! Det känns som om det är nödvändigt, jag har inte fått ordning på orken helt efter operationen. Men det tar väl tid för kroppen att anpassa sig och även för mig att anpassa mig efter energi-intaget. Men den som väntar på något gott.......

Det blev lasagne till middag, med färskaplattor. Det blev betydligt godare, det ska vi göra oftare. Varje förpackning kostade bara 9,90, vi gjorde av med två. Inte så mycket dyrare men så mycket godare!!!!

Det blev film-kväll med familjen, Lemony Snicket's berättelse om syskonen Baudelaires olycksaliga liv.......puuuuhhh! Det var långt! Ganska bra, inte en film jag skulle betala pengar för att se på bio men, sevärd!

Nu har alla barn lagt sig, skönt att få lite lugn och ro.....
Det är ont om det när man har en stor familj......men absolut inget jag skulle vilja byta bort.

Sov gott alla.....ny dag i morgon!!!!

Höll på att glömma.....GRATTIS ELIN!

Kram Anna

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej,

Duktiga ni är som spelar innebandy tillsammans! Och roligt!!
Hoppas det går bättre med din fot till nästa vecka!
Vi är hemma idag, jag och Wille. Han hostar och snorar. Hade lite feber igår, och möljigtvis lite idag också. Så dagis får vänta till imorgon.
Ha en bra em!
Kram/Carin