lördag 3 januari 2009

Umeå igen!

Rea, rea, rea......

Vi åkte till Umeå och tittade ytterligare en gång på rean. Dessi och Viktor hittade varsin MP3 spelare på Clas Ohlson, endast 249:-.
TV-spel till Gustav och en leksaksspis till Filip på Barnenshus. Kläder till Viktor på JC och skor till Dessi på Stadium. Håkan och jag hittade böcker på bokhandeln. Till slut blev det ICA Maxi och handla mat.....där hittade vi även kläder till Gustav och Filip. "Mina" skålar var slut...*snyft*
Säkert är det saker jag har glömt.....

Det blev en heldag igen, men det gör inget vi har ganska roligt när vi tittar i affärer. Dock blev det lite dispyter i går men.....livet kan inte alltid vara en dans på rosor! Vi hittade även ett kort till William i Luleå som fyller 2 år. Hoppas att han får det i morgon, bara två dagar sent!
Jag har sagt till mig själv att jag ska försöka uppmärksamma alla släktingar som vi har då dom fyller år. Tabbar kommer säkert att göras.....

Jag började att läsa boken som jag köpte.....tänkvärd, men inte speciellt lättläst.

Trevlig helg!

Kram Anna

1 kommentar:

Sanna sa...

Oj vilken shopping! :)
Jösses att du ger dig in i djungeln av släktfödelsedagar!? *skakar på huvudet* Jag vågar inte ens tänka tanken...glad att mitt huvud kommer ihåg familjens! *S*
Tack för senast! *krama*