måndag 19 januari 2009

Nä nu!!!!

Förbannad i dag igen!!!!!
Det höll inte många dagar eller timmar kanske jag ska säga. Tillbaka på ruta ett!
Nu gäller det inte alla denna gång utan en person.
Arg.........eller främst sårad och besviken!!!!!!
Blääääääääääääääää!

Gustav fick vara hemma i dag med. Han är mycket snorig och hängig. Hoppas att han orkar gå i skolan någon dag denna vecka i alla fall. Han tog sista tabletterna på penicillin-kuren i kväll. Skönt nu kanska problemen minskar så att han blir frisk.

Filip har varit grinig i dag, det är väl hans tur att bli riktigt sjuk. Snorig är han. Han är helt otrolig, det finns inte många 1½ åringar som kan fräsa, men det kan han! Gullplutt!!!

Håkan har jobbat i dag. Det har gått bra men han är mycket trött, kanske beror det på träningen han utförde på dagens slut.

Jag hittade ett fynd på Blocket på eftermiddagen. Håkan fick inhandla när han var i Umeå. DVD/CD-ställ, sådana som vi redan har i källaren. 3 stycken i ek, endast 400:- totalt. 349:-/styck om man köper dom nya från IKEA. Bra affär va?
Man kan hitta riktiga fynd om man bara håller sig uppdaterad.

nu är det sängen som gäller. Känner mig matt, det är inte så konstigt kanske när man har röda-veckan. Det flödar som bara den. Jag tror aldrig att det varit så mycket förut. Jag fick så här efter det att jag fick Filip. Det är inte kul att det ska blöda igenom byxorna.

Sov gott alla läsare.....

En tanke bara........................
Varför måste alla som skadats eller opererats rehabiliteras för att kunna komma tillbaka till arbetslivet. Sjukgymnastik, massage, behandlingar osv.
Nu till min fråga.....Kan inte överviktiga tvingas att banta????

Själv är man en överviktig person som tagit tag i sitt problem........

Kram Anna

1 kommentar:

Vickan sa...

Vad tråkigt att det ska vara så orolig hemma nu? Ni är nog slutkörda allihop efter allt som hänt. Man har så dålig stresströskel och tålamodet tryter när man är så slut.
Välj noga allt du gör så du samlar energi istället för att dränera dig på den.
Kanske något för Håkan att tänka på också?
Peppkramar!