fredag 2 januari 2009

Kusin vitamin!

Jag klev upp med Filip på morgonen. Klockan var ungefär 07.00 då han vaknade men vi låg kvar i sängen till närmare 08.00. Tyvärr ville den lille killen inte sova mer....

Eftersom jag klev upp med Filip, fick jag efter en gemensam frukost med de andra sedan chansen att lägga mig och vila.....Skönt!
Jag vaknade upp med ett ryck......det knackade på dörren.....
Sanna, Jens och Alexander stod där utanför och flinade. Jag kommer flygandes ner för trappan i morgonrock och håret på trekvart. Smällar man få ta!!

Håkan, Viktor, Gustav och Filip hade åkt till Norrskenshallen med Nicke för att spela lite innebandy och basket bland annat. Dessi hade då passat på att träffa Marre en stund.
När hon gick hade hon varit duktig och låst dörren. Detta fick som följd att Sanna hade ringt till Håkan och undrat om ingen var hemma.......men det var det!!!
Vi fikade en liten stund och sedan begav de sig igen.

Jag och Gustav gick ner i källaren och fortsatte vårt äventyr med Indiana Jones.....

Viktor och Håkan såg lite på TV och Filip tog sig en liten lur.

Efter middagen kom Nicke och tränade i källaren med Håkan, grippers!

Denna dag har också gått i lugnets tecken......mycket skönt!

Nu börjar hjärnan att bli rörig.....dax att sluta.

Kram Anna

Inga kommentarer: