fredag 30 januari 2009

Spruta!

Vaknade som vanligt klockan 07.00. Trött!!!! Det kändes som om jag bara sovit några minuter, men tydligen var det en hel natt.

Jag skickade iväg Gustav till skolan och sedan var det bara att äta lite och sedan klä på sig ytterkläderna och åka till familjecentralen.

Filip skulle få spruta och undersökas av barnläkaren. Allt gick jättebra men han hade sina aningar när han skulle sitta i mitt knä. Han blev orolig och lite rädd, men som tur var gick det mycket fort och läkaren var duktig. Vikten 12,535kg och ca 84 cm lång.

Efter det var avklarat blev det ICA i Nordmaling och lite matinköp. Tog också en sväng förbi Fahlgrens och köpte sprayfärg, vit naturligtvis!!

Jag fick måla ljuskronan som jag hängde i trappen förut och en del fotoramar som jag tröttnat på som hamnade på tavel-listen som också hamnade i trappen. Hoppas att det blir bra!

Till middag fick det bli kebab av nötkött. Gott!!

Nu har man sett På spåret och Let's dance....dax för sängen!

See you......

Kram Anna

Inga kommentarer: