tisdag 13 januari 2009

Svett!

Håkan stannade hemma i dag, både han och jag är dåliga. Han har fortfarande ont i örat och lite ont i musklerna. Jag har fortfarande ont i kroppen och hostar som en dåre. Att det aldrig ska sluta!!!!
Tack alla ni som har skrivit uppmuntrings-kommentarer!!!!

Gustav har lekt med Julius efter skolan, de har varit här. Dock fick jag skjutsa hem Julius då jag skulle till affären, Gustav blev bara hängigare och hängigare. Nu har väl han åkt på detta skit också!!!!! Typiskt!!
Ja ja han får stanna hemma i morgon och vila upp sig.

Sotaren har varit här och gjort en inspektion. Det gick bra. De han påpekade om brandsäkerheten har vi ändå tänkt att fixa inom snar framtid. Skönt att få det godkänt.

Jag fick tillfälle att vila i ca 3 timmar. Skönt! Men oj vad jag svettades, det bara forsade ut ur kroppen. Det är väl skiten som ska ut!!
Jag fick samma känsla senare på dagen, alldeles svettig.
Det går förhoppningsvis åt rätt håll!!!!

Nu får det bli sängen.....

Kram Anna

2 kommentarer:

Magdalena sa...

Hej på er nu får ni ta krya på er så att vi kan fara och spela innebandy igen

viola sa...

Stackars er som aldrig får känna er riktigt pigga. Det var länge sedan för er bägge.
Hoppas det blir snabbt bra.
Mam