tisdag 20 januari 2009

Pellets!

Filip var lite grinig i natt. Han hade feber och var mycket snorig. Efter en tablett i skärten och lite saft att dricka, så somnade han om igen.
Han vaknade inte förren ca 08.30. Skönt att det blev lite längre att sova på morgonen när man fått vara vaken på natten.
Gustav sov också länge.

Viktor och jag bar in pelletssäckarna i pannrummet direkt när han kom hem. Skönt att få in dom, det är så fult att ha travar med pellets på gården. Tack för hjälpen Viktor!!
Gustav var med Filip i gillestugan medan vi höll på att bära. Tack Gustav för att du hjälpte till!!

Jag måste bara fråga.......
Vad gör ni då era barn vägrar att lyssna på er?
Om man har olika åsikter någon gång då och då, det är väl ingen fara, det kan man ta som vuxen men.....måste man ha det varje dag och ibland flera gånger om dagen?
Ska de inte bara kunna acceptera det man säger och göra som man vill?
Jag vet att det har med att hitta sitt "jag" när man är tonåring men.........ALLTID!!!!!

, nu ska jag försöka att sova en stund, det behövs!

Kram Anna

1 kommentar:

Sanna sa...

Förmodligen gör vi samma som du...diskuterar och diskuterar...argumenterar och förklarar....samt blir frustrerad! Det är jobbigt men förhoppningsvis övergående... Kram!