måndag 12 januari 2009

Oj oj oj!!!!!!!!!

Fy vad dåligt jag mår! Jag har ont i musklerna, torrhosta och är super matt. Tänk er att ha ont till och med i ögonhålorna!!!!

Mitt i all denna orkeslösa tillvaro, då passar min lilla ängel på att göra saker han inte får.

Vi ser på TV och jag börja känna en konstig lukt......då kikar jag in i köket och ser att det är något som inte står rätt till. En vit rök kommer från spisen....han har startat 3 plattor och lagt sitt ugnsgaller till leksaksspisen ovanpå. Det var 1/3 del kvar av gallret, allt annat hade smält till en härlig grå sörja. Det fanns inget annat att göra än att ställa sig och rengöra spisen.
Spisfläkten drogs på järnet och ytterdörren åkte upp. Det luktade illa en bra stund efteråt.....
Jag tror att han förstod att han hade gjort fel, han såg skamsen ut och han stannade i vardagsrummet nästan hela tiden då jag rengjorde.
Eftersom vi inte har lås på spisen fick jag dra ut alla knapparna.

Håkan har fått medicin för örat. Hoppas att det går över nu.....

Jag är alldeles för trött för att skriva mer, det får bli korta versionen nu....

Kram Anna

4 kommentarer:

Sanna sa...

Men har ni åkt på influensan era stackare! Ja det är inte bra att motionera! Det har jag alltid sagt! ;) *skrattar* Kram på er!

Yvonne sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Yvonne sa...

Stavade sååå fel.Börjar om.
Usch så jobbigt det låter!Ta det lungt med alla bestyr ett tag!Krya på Er!!!!!!!!!kram moster

Vickan sa...

Ja nog låter det misstänkt likt influensan... usch, stackare!
William har blivit sjuk hos oss så Örjan är hemma idag. Hoppas det inte är influensan.
Både jag o Örjan är vaccinerade så vi lär ju klara oss. Skönt!
Kram o krya på er!

PS "skönt" att höra att det är fler som har en vildbase hemma... ;-)