onsdag 28 januari 2009

Ont i huvudet!

Morgonen började inte bra.....huvudvärk och illamående.
Jag blev också trött av huvudvärken och illa måendet, inte kul när man ska försöka att ta hand om en ettåring.
Efter det att Gustav gick till skolan tog jag och Filip det bara lugnt. Det var som om han förstod att det inte stod rätt till. Gullungen!
Vi lade oss och vilade vid 10.30, han somnade inte förren efter en dryg halvtimme. Skönt! Jag somnade också, fick faktiskt vila en lång stund.
Jag tog en tablett också innan vi vilade. Huvudvärken var borta när jag vaknade. Underbart!
Dock fanns mattheten fortfarande där.

Det blev lite städning i dag, Viktor dammsög huset och Dessi städade toaletterna och dammsög källaren. Själv fick jag vara med Filip och Gustav. Kände att jag inte orkade med att göra så mycket i dag. Bra jobbat Dessi och Viktor!

Dessi och Viktor har varit ute och motionerat i kväll. Det är bra att dom får in rutin på det. Själv får jag nog vänta ett tag med att följa med, jag har alldeles för ont i foten.

Dagarna går så himla fort tycker jag, och ändå händer det ju ungefär samma saker varje dag. Man hinner bara vakna så ska man gå och lägga sig och sedan är det en ny dag.......

Sovgott alla vänner i cyberrymden.....

Kram Anna

Inga kommentarer: