torsdag 15 januari 2009

Gustavs tur!

Nu har Gustav fått öroninflammation.....
Det är så synd om honom, man vet inte riktigt hur man ska hantera det. Bara trösta, lindra och bry sig! Hoppas att han inte behöver ha så ont i morgon när han vaknar. *snyft*

Vi har haft en pratstund med Viktor i kväll. Han har lyckats komma försent 42 minuter på 6 dagar. De har ju bara gått 6 dagar i skolan på den nya terminen!!!!!!!!!!!
Hoppas att han tänker om annars.........

Dessi och jag hade en dispyt i går kväll. Hoppas att hon efter dagens samtal tog åt sig och fattade vad jag/vi menade.

Håkan har varit hemma i dag också, men i morgon måste han till jobbet. Hoppas bara att jag orkar i morgon, dock är jag ju inte frisk ännu. Dessutom har jag två sjuka barn hemma.
Ja ja den som lever får se......
Just nu hostar jag ut lungorna ur kroppen!!!!!

Kallt är det också, mellan 17-20 grader MINUS!!!!! Det är inte roligt då det är så kallt, man kan ju inte göra något.......och pellets går det!!! Förb***********!

Nu när jag varit sjuk har jag ingen som helst hungerkänsla. Den infinner sig inte överhuvudtaget.
Hoppas bara att jag får tillbaka den då jag blir friskare.

Måste bara berätta.....vad säger ni om 18,6 kilo!!!!! Inte illa va? Jo, det är vad jag har gått ner hittills. Känns oerhört bra. Håkan har börjat att kalla mig fladderbralla, det är faktiskt roligt att kläderna fladdrar, då har det ju hänt saker!!!!

ska jag orka i morgon.......sängen!!!
Nattis!

Kram Anna

1 kommentar:

Vickan sa...

Men fy sån sjukstuga ni har hemma! Här är det bara William som är sjuk. Ännu i alla fall...
"Fladderbralla" haha det måste kännas härligt ändå att det händer grejer. Hoppas ni blir friska snart så du kan njuta av det fullt ut.
Krya på er!