lördag 11 oktober 2008

Umeå!

Stan i dag.....
Vi åkte och gjorde lite ärenden, handlade lite små krafs. ÖB bland annat. Var också till husvagnen och vevade ner stödbenen inför vinterförvaringen.
Lite sen lunch fick det bli med mormor och Kjell. De blev upplockade vi 13.50 tiden och sedan begav vi oss till Frasses på Grisbacka. Mumsigt, ja vet inte vad jag tycker om snabbmaten nu för tiden. Känner mig nästan äcklad när jag ska äta det. Konstigt, för innan är jag sugen på det.

Efter vi hade ätit blev det att åka till lillebror och hans familj. Wille hade lite feber och var därför lite hängig. Synd om honom! Hoppas att det går över snart och att han blir piggare.
Tusen kramar från faster!!!!!!!

Tack för lotterna jag fick det blev faktiskt vinster, köper nog nya lotter för vinstpengarna. Hoppas bara att det blir ändå mer pengar den här gången. *ler* Jag håller vad jag lovar!

Vi var och handlade lite mat på Willys innan vi åkte hem. Och även det sedvanliga lördagsgodiset.
Väl hemma gjorde Håkan mat. Rostass, pommes, pepparsås och sallad. Är tyvärr inte speciellt hungrig, men gott var det!
Efter det blev det film, Jackten på lycka. Super bra film och verklighetsbaserad också, sådant tycker jag om!

nu måste jag avsluta och lägga mig i sängen. Har börjat att må dåligt, vet inte vad det beror på. Hoppas att det går över med lite sömn bara.

Måste bara gratta Gunilla som fyller 30 år i dag. Hurra!

Kram Anna

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja, det var kul att se er alla. Visste inte att du mått dåligt och knappt få i dig ngn mat i veckan. Hoppas det är bättre redan nu.
Wille har varit lite piggare på morgonen, men fortfrande feber.
Ha en bra söndag!