måndag 27 oktober 2008

Dan före dan!

På morgonen var det jätte mysigt. Håkan, Filip och jag låg och myste och såg på TV. Klockan var ca 07.00 men alla var rätt så pigga. Skönt att det går åt rätt håll!
Filip gick sedan och väckte Desireé, Viktor och Gustav. Gustav kom och lade sig hos oss en stund, kul att få rå om den stora pojken en stund!

Efter det var det dax med frukost och lite fix innan vi skulle åka till stan.
Håkan har fixat tid hos läkaren vi känner, detta framför allt för att kolla upp om det är på G någon öroninf. hos pojkarna. Det skulle inte vara kul om de satt och skrek hela flygplansresan.
Håkan kollades också men varken han eller pojkarna hade något större att oroa sig för. Lite röd i ena örat var både Filip och Gustav. Nu är det bara att bomba med nässpray, slemlösande och rinexin. Det sak nog bli bra!

Vi hämtade även ut medicin, handlade lite godis, hämtade tofflor i husvagnen, lämnade tillbaka en resväska till mormor och Håkan fick jobba lite.
Sedan var det bara att åka hem och göra mat och för Håkan att behandla 3 stycken.

Har packat, funderat, packat, funderat.....Hoppas nu att man har det viktigaste med.
Det är ju faktiskt inte till ett u-land vi ska, så affärer finns ju.

Nu är det inte många timmar kvar....

Ringde och sköt upp tidningen under tiden vi är borta. Det är ju inte lönt att den tar upp plats i brevlådan.

Nu är det bara invänta att Håkan ska bli klar....och sedan är det sängen.
Det blir att kliva upp 06.00 i morgon. Puhhhh! Men vad gör man inte för en vecka i Turkiet!!!!!

Man måste unna sig lite sånt här, man vet ju aldrig vad framtiden utvisar.
Jag är också tacksam att alla mina barn får den möjligheten att få uppleva något i sitt liv, inte bara stanna hemma och ha vardag. De har faktiskt fått resa en hel del och jag hoppas att det ska komma fler möjligheter för dom.
Minnen har man alltid med sig, materiella saker kommer och går...

Vi ses...

Kram Anna

2 kommentarer:

Vickan sa...

Nu är ni snart hemma igen. Hoppas ni hade en jätteskön semester!
Jag håller alla tummar jag har för att allt ska gå bra för Håkan i morgon.
Kramar till er alla!

Desireé sa...

Det har varit en sjuktbra vecka trots omständigheterna! Jag längtar tills nästa gång! :) <3