fredag 24 oktober 2008

Helg!

Natten blev inte som man hade önskat sig. Vaknade hela tiden, var inte Filip orolig så var jag täppt i näsan osv.
Puhhh! Känns som man skulle behöva sova i en hel vecka eller något liknande.

I dag ringde jag samtalet och det var mycket givande. Kul ska det bli! Den som lever få se...

Filip är då verkligen ett energiknippe, han håller på med allt.
I dag gick han till vår låda som vi har godsaker i, hämtade en chipspåse och öppnade den själv.
Sedan satt han där och åt nöjd. Jag kunde inte låta bli att små le när jag fick se vad han hade gjort. Finurlig!

Gustav har varit hos Julius och lekt i dag igen. Roligt att kunna variera kompisarna lite.
Han var mycket piggare i dag, även fast han har snuva.

Dessi och Viktor har gått i skolan som vanligt. Skönt att de nu får vara lediga hela nästa vecka och även två dagar till. Även Gustav är ledig. Nu för tiden finns ju "Höstlov" sådan lyx fanns INTE då en själv gick i skolan.

Håkan har också börjat att känna sig krasslig. Inte bra!

I helgen ska det göras en hel del.
Tänkte hinna med att:
byta sängkläder
tvätta
byta däck
"städa" i trädgården
tömma sopkorgarna på bron
packa
klippa de två minsta
sota pannan + fylla pellets
vattna blommorna
handla
och säker mer saker som dyker upp på vägen...

Nu får nu ha en fortsatt trevlig kväll...

Kram Anna

2 kommentarer:

Sanna sa...

Ja ni behöver semester! Hoppas ni får möjlighet att vila upp er ordentligt och kurera er. :) Kramar!

Sanna sa...

Huuu vad nyfiken jag blev nu! Hoppas du hinner ringa i helgen... :) *kram*