torsdag 2 oktober 2008

Ny fin sida!

Kolla in den lilla fliken på min sida, längst upp i det vänstra hörnet. Jag har hittat en sida med fler möjligheter att byta bakgrund. Dessi blev eld och lågor, så nu har både hon och jag bytt.
Snygga, eller hur?!

I dag hade Gustav ute gympa, hoppas att de snart få vara inne det är i kallaste laget!
Gustav har lekt med Mathias efter skolan i dag. Lugnt och stilla har det varit. Micke kom och hämtade honom vid 17.00.

Håkan har jobbat, Viktor och Desireé har varit i skolan. Filip och jag har varit hemma.
Det har inte hänt mycket, men man är slut ändå. Konstigt!

Till middag blev det rotgrönsaker i ugn, kyckling och sallad. Riktigt mumsigt!

Jag fick ett utbrott vid middagsbordet, alla skulle ha min uppmärksamhet SAMTIDIGT!!!!
Tokig blev jag. Har inte jag rätt till andrum, eller?

Jag har försökt att ta egen tid i kväll, men det är inte lätt då vi är en stor familj och det händer mycket. Jag måste nog åka bort för att få ladda batterierna. Nog för att man skulle vilja åka långt bort i bland, tyvärr är det en omöjlighet. Kanske blir det att hälsa på någon i närheten i alla fall.
Nog om det.....

Såg ett program i går kväll. Världens fetaste man, eller något liknande. Fy vad fruktansvärt!
Hur kan man låta det gå så långt?
Det sorgligaste är att han har fått en identitet i fettman. Han är någon! Att tjäna pengar på att vara fet, kan inte vara sunt. Suck!

Håkan kommer mest troligt att op:as veckan vi kommer hem från Turkiet. Skönt att äntligen få veta något!

Nu ska bara allt annat falla på plats......

So long!

Kram Anna

1 kommentar:

Desireé sa...

Din sida är grym den med!! Helt sjukt bra att du hittade den där sidan!! :D :D
Kraaam <3