torsdag 9 oktober 2008

Lite bättre!

Kände mig svagare i dag när jag vaknade. Inte kul!
Nästan hela natten hade jag ont i magen, det var mest troligt för att den var tom på innehåll.
Fick gå på toa och det lättade inget, gick till köket och drack lite nyponsoppa. Då redan efter första klunken blev det bättre. Nu fick magen jobba så lite orolig var den ändå.

Gustav har varit i skolan och varje dag har han läsläxa med sig hem. Han är jätte duktig på att läsa. Puss gubben min!

Filip och jag, eller rättare sagt jag har inte gjort så mycket. Filip har varit på upptäcktsfärd i köket bland annat. Han har även lärt sig att putta stolen till datorn och klättrar sedan upp och står och petar med fingrarna och trycker på datorn. Fy, fy! Man kan ju inte göra annat än le.

Håkan fick med sig Canadagäss, 12 stycken. Han får nog äta dom själv, jag tänker då inte äta!!!

Han ska vara ledig i morgon, skönt!
Lite samtal till sjukhuset angående op:en ska det bli. Hoppas bara att han få något besked snart.

I morgon ska familjen ha en lite pratstund på kvällen. Vi behöver dela med oss av allt som händer. Då kanske vi kan ha bättre förståelse för-och kunna hjälpa varandra.

Nu blir det inget mer i dag....orkar ej, puss!!!

Kram Anna

1 kommentar:

Sanna sa...

Hoppas ni får en mysig och harmonisk helg! *kram*