söndag 12 oktober 2008

Hyllor!

Håkan har gjort upp gässen i dag. 12 stycken. Han har bara tagit rätt på filéerna, men det är ändå ca 11 kg kött. Inte vet jag om det blir många middagar, vi får väl se. Känner mig inte peppad att äta dom.

Jag har tagit på mig att rensa i "kontorsskåpen". Fruktansvärt vad papper man har. De två vita skåpen i matrummet har fått bli kontor. Viktiga papper, pennor, instruktionsböcker och allt annat som är nödvändigt att ha kvar får nu bo där. Skönt att få ordning, nu kan alla hitta där!

Håkan sågade även till bänkskive-biten som var kvar, de fick bli hyllplan i köket.
Vid spisfläkten hamnade dom. Nicke och Moa har varit snälla och inhandla konsoller som ska hålla upp planen på IKEA nu när dom var ner i helgen. Tack snälla ni!!!!

Håkan fick upp dom också, snyggt!
Men som vanligt när vi håller på så ska det jävlas. Upp kom dom i alla fall!
Det blev mycket "varmare" vi spisen, mys-faktorn är hög nu. *ler*

Barnen har hjälpt till hela tiden. Tack till er också!!

Lilla trollet (Filip) han sov inte så mycket i natt. Han somnade inte förren 22.00-23.00 och ändå vaknade han 06.30. Eftersom han gjorde det sov han på dagen så länge att vi var tvungna att väcka honom. Över 3 timmar! Sötnosen!!!!

I morgon är det en ny dag och en ny vecka. Hoppas att allt flyter på bättre den kommande veckan!

Nu slö-tittar man på Bodyguard och tittar även lite på internet.
Blir nog inte uppe länge till.......sov sött!

Kram Anna

3 kommentarer:

Desireé sa...

När man är barn vill man vara vuxen och när man är vuxen får jag ett intryck att man vill vara barn?! Kanske nått mitt i mellan tack?! :)
Just nu så vill jag nog vara barn, ialla fall efter allt pappersarbete! Haha
Kramar D

viola sa...

Ser fram emot att få smaka jässen.
Ha det så gott.
Mam.

Desireé sa...

Fin bloggen blev! :) Nu blev jag ju sugen igen på att byta ^^,
Kram D