måndag 1 september 2008

Åter en ny vecka och en ny månad!

Jag och Gustav fick gå till skolan tillsammans, Håkan och Filip fick vara hemma. Skönt att få rå om den stora pojken en stund.
Jag fick sedan gå hem och äta frukost, eftersom det inte fanns tid innan.

09.30 var det möte på skolan angående klätterställningen som Gustav gjorde illa sig på.
Arkitekten, Byggfirman, Rektorn, Lärare, Håkan, Teknisk ansvarig på kommunen och jag.
Tillslut kom vi fram till att avsatserna och handgångs-pinnarna skulle tas bort. Nu har vi i alla fall försökt att eliminera de stora riskerna. Olyckor kommer ju inte att kunna undvikas!
Man har gjort det bästa för att inget fler barn ska behöva göra sig illa. *håller tummarna*

På dagen försökte jag att ringa till sjukhuset, men den som jag skulle ha tag på hade telefontid på morgonen. (detta var efter 14.30). Typiskt! Ja ja, till att ta nya tag i morgon!

TV-programmen har börjat att rulla igång. Det märks att det är höst.....
Poirot är nu under tiden jag skriver, tycker det är riktigt bra att titta på.
Skön avkoppling!

Nu blir det snart sänggående.....alltid trött......

Skönt att det finns vänner när man behöver dom......................

Kram Anna

Inga kommentarer: