måndag 29 september 2008

Östra!

I dag glömde Gustav bort tiden då han skulle hem. Jag fick ringa till skolan och fröken skickade hem honom. Han var nog så inne i leken med kompisarna.

När han kom hem fikade han lite och sedan var det att åka till stan.
Först hämta Håkan på jobbet, sedan till Östra och utvecklingssamtal med Dessi.
Tyvärr var det inte så lätt eftersom Filip har kommit till ett stadium i livet då det händer mycket. Suck!!!

Efter det blev det tandläkaren och en titt på Gustavs tänder, igen!
Nu dröjer det ett tag eftersom vi ska utomlands och Håkan ska opereras. Den nya tiden blev inte förrän den 24/11.

Tänk att vi börjar närma oss jul!!!!
Helt otroligt!!!!!!!!!

Men mycket ska hända innan det blir dax för tomten att komma på besök......

Nu har kusin Sanna skaffat sig en ny blogg, kul att du hittade hit till denna del av bloggvärlden!
Vickan och mormor nu tycker jag att det är dax för er att skaffa blogg!!!!! *ler*

Alla sover utom jag, kanske ska jag krypa till kojs.....

I morgon är pojkarna lediga, kanske får vi sovmorgon????

Kram Anna

3 kommentarer:

Yvonne sa...

Som äldst i släktens blog-liga håller jag med.Kul iallafall att Viola också börjat skriva kommentarer.
Moster.

Desireé sa...

Jag har ändrat lite på min blogg, kika gärna in! :) Kram

Vickan sa...

Hahaha jag skrev just hos Sanna att nu är det snart bara jag som saknas här... :-) Men vi får se, någon gång framöver kanske?
Kramar till era alla!