fredag 26 september 2008

Styckning!

I dag var Håkan tvungen att hjälpa mig att frosta av frysen. Jag började men insåg ganska snart att det skulle barka iväg åt......Jag blev galen på allt bängel som kunde ske samtidigt. Lilla sötnosen Filip ville ju också hjälpa till.

Efter det var gjort fick jag besök av Magdalena, vi surrade lite och kom överens om en tid vi skulle ta hand om köttet.

Håkan, Desireé och Viktor råkade faktiskt komma hem samtidigt i dag.

Nu var det dax att fixa middag och sedan börja ta hand om köttet.

Kjell fick rycka ut i dag, Håkan glömde att hämta hushållsassistenten hos mormor. Tack Kjell för att du tog dig tid att komma med den! Annars hade det inte gått att mala färsen.

Men innan det kom Jimmy och Jenny, han behövde lite behandling innan han skulle åka till landet på andra sidan Atlanten, USA.
Nu ser vi inte honom på ungefär 7 månader. Snyft! , vi kommer att hålla kontakt via datorn. Hoppas att allt går bra, kämpa på! Vi finns kvar när du kommer hem igen!!!!

Jag såg att Dessi hade en länk inlagt, den fick jag se för ett tag sedan då Nicke tipsade om den. Jätte gripande! Kolla på den om ni inte har sett den förrut!
Där ser man att RIKTIGA vänner finns alltid där oavsett vad som händer eller hur länge sedan det är!!!!

Nu är man ordentligt trött och slut....nattis!

Kram Anna

Inga kommentarer: