fredag 19 september 2008

Myskväll!

Efter skolan var Gustav med Jonte och Hampus. De var lite här och där.
Kul att dom kan leka så bra. De tycks ha så skoj!

Fick reda på att min remiss var nu skickad. Äntligen!!!!!!
Skönt, nu är det på G!

Håkan och gänget fick en älg på morgon sidan. Kul, nu har man kanske lite kött hemma snart.

Glömde bort att gratta Inga och Mathias som fyllde år i går. Hipp hipp hurra!!!!!
Sorry, det var rätt mycket i mina tankar i går.

Vi fixade en enkel middag....Frasses. Inte speciellt hungrig eller sugen. Blääää!

När vi sedan kom hem fick det bli myskväll med film, dricka och chips. Skönt att bara ta det lugnt en stund! Jag fick först ha den lilla killen i famnen och sedan den lite större killen. Mysigt att få rå om mina två små pojkar.

Känner mig ganska äcklad på allt var gäller mat och slisk.
Det är väl en övergångs period antar jag, man mår ju inte riktigt bra så det är väl därför.

VK ringde i dag, de ville ha tag på Håkan angående gruppen som bildades på mötet vi var på. Den skulle bidra med en bättre dialog mellan oss som finns i Rundvik och kommun politikerna. Hoppas att den ger resultat bara.....Vi vill ju att det ska hända mycket här i Rundvik!

Nu är man ganska trött, i morgon skulle Dessi pyssla om mig. Det är ju min födelsedag, om det är något att fira????

Kryper till kojs...

Kram Anna

6 kommentarer:

Desireé sa...

Klart att det är något att fira! Jag tycket då det iaf! :D
Du ska bli jätte fin :) Hoppas jag iaf! Haha
Puss&Kram <3

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!
Du har ju en toppentjej i Dessi, hon verkar ju hur duktig som helst.
Tipsa din mor om att hon kan använda openid som jag gör när jg kommenterar dig.Annars spelar det väl ingen roll om det står mamma hon kan ju skriva Viola under.Jag vet att hon lästr och blir lite sur när hon inte ger sig tillkänna.
KRAM PÅ DIG GUMMAQN!!!

Anonym sa...

Det blev lite stavfel-men timman är sen,sorry!

Sanna sa...

Grattis på födelsedagen kusin!! Klart att det är värt att fira! :) Många kramar från oss alla i Vara!!

viola sa...

grattis gumman
mam

Vickan sa...

Grattis på födelsedagen kära kusin! :-) Hoppas du får en fin dag tillsammans med alla dina barn.
Kramar från oss i Luleå