söndag 21 september 2008

Middag!

Jag måste be om ursäkt för att jag glömde bort att tacka Jan och Kerstin för presenten och telefonsamtalet. Tack!

I dag fick jag då äntligen skönhetsbehandlingen. Skönt att bli ompysslad en stund!
Jag fick ansiktsmask, hårtvätt, makeup och fixning av hår. Riktigt snygg blev jag! *ler*

Efter det var färdigt, blev det dax för att laga lite mat.
Det blev....Tjälknöl, potatisgratäng, rotsaker i ugn, tzatziki, pepparsås, skink-kött, sallad, ratatouille och haricots-vertssallad. Och till efterrätt blev det skalen vi bakade i går med grädde och hjortronsylt/hallonsylt. Allting var super gott. Jag fick den uppfattningen att alla andra tyckte likadant. Kul att det blev bra, eftersom det var några saker man aldrig hade tillagat förut.

Det var roligt att så många kunde komma.
Crisse, Linda och Liam.
Nicke och Moa
Pierre, Magdalena, Daniel och Erica
Mormor och Kjell
Jimmy
och hela vår familj.
Vi gjorde långbord i matrummet. Båda borden fick plats, vi tog även in det från köket.

Nu är det bara en massa disk att ta hand om. (Det gör ingenting att det bli disk när man får njuta av umgänget.)*ler*

Nu är det bara jag som är vaken snart......

Håkan kom förresten hem med en älg, 200 kg rättare sagt Vi ska nog ta halva och Norrmans och kanske De Walls delar på resten.
Det gäller bara att få plats med det i frysen......

Tack till Jimmy, Jenny, Nicke och Moa för presenterna. Nu ska det njutas!

Tack även till Kjell och mormor för det fina saker jag fick. De kommer till nytta!

Gullungen Gustav gav mig en jätte fin present. Tack, tack, tack!!!

Super snygg present av resterande familjemedlemmar. Bra, nu vet ni vad som gäller!!! *Blink*

Tack alla kära som uppvaktade mig dessa två dagar!!!

Jag måste även gratta Daniel och Emelie som fyller år i dag. Grattis!!!

Nu orkar jag inte mer....sov sött alla!

Kram Anna

3 kommentarer:

Desireé sa...

Älskade mamma, du är värd det bästa! Nu sitter jag ju och gråter, snyft! Vi behöver varandra och så ska det förbli. Dela glädje och sorg, älskar dig<3

Sanna sa...

Låter som en riktigt lyckad dag! Synd att man bor så långt bort! *nattiskram*

Vickan sa...

Vilken otrolig dag! :-) Jag säger som Sanna... synd att man bor lite för långt bort...
Kram!