torsdag 11 september 2008

Röntgen!

I dag var Viktor och Gustav ledig från skolan, de hade lovdag.
Skönt att vi kunde sova lite längre. Både dom och jag behöver det.

Förmiddagen bara flöt på och vid 11.20 begav vi oss till stan. Vi skulle hämta Håkan och sedan åka till Great Eastern för att äta. Gustav har tjatat på oss om vi inte kan åka till "kina" och äta. Nu får han äntligen det!

Efter det åkte vi till Håkans jobb och pojkarna stannade där medan jag åkte till sjukhuset och röntgade mig.
Äntligen skulle det nu bli av, svanskotan skulle bli fotad.
Nu är det bara läkarbesöket kvar. Det ska ske i slutet av månaden om jag kommer ihåg rätt.

Vi hämtade sedan Dessi på skolan efter det att jag var färdig.
Det blev handling på Ica Maxi, mat för 1791:-. Där sprang vi på Jenny också, Jimmy satt i bilen och väntade.

Väl hemma var det bara att packa in all mat och sedan göra middag, korv med bröd (Håkan fixade).
Ordnade även till alla nycklar vi har i nyckelskåpet. De fick brickor med beskrivning på vad det tillhör.
Bra men synd, för nu skulle man behöva en mycket större nyckelförvaring. Får bli en ny lösning på detta framöver!

Johan och Kristina kom också förbi, Kristina skulle få sig en behandling.
Snart åker Johan iväg till Afrika och blir borta i ca 6-7 veckor.
Hoppas att han kommer hem hel bara!!!! Ha det nu så bra, hoppas att du kommer att kunna uppleva något också inte bara jobba. Vi tänker på dig!!!!

Nu är det kväll och man känner sig ganska trött....dax att sova!

Kram Anna

Inga kommentarer: