lördag 27 september 2008

Bokhyllor!

Jag var så trött på morgonen så jag reagerade knappt att Filip vaknade. Håkan klev snällt upp med honom. Tack!

Håkan kom och väckte Desireé, Viktor och mig klockan 9.00, han hade fixat frukost och Gustav var vrål hungrig.

Efter frukosten löste Dessi och jag sudoko, supersvåra i VK. Riktigt roligt men knepigt!

Håkan tog sig en lutare, Filip likaså.

När de båda hade vaknat åkte vi till Frasses för att äta sen lunch, godis inköp på Sjöbergs blev det också.

Vi träffade Nicke en stund på sporthallen, han spelade pingis. Vi andra lekte lite med en fotboll som fanns där, och sprang om kring.

Jag letade sedan på blocket efter hyllor till Gustavs rum, ringde på några men de var redan sålda. En stund senare dök det upp jätte fina hyllor upp, 3 stycken = 600:-. Inte illa!
Jag och Dessi åkte till Umeå för att hämta dom, 1½ timme tur och retur.

När vi kom hem blev det film och mys. På andra sidan häcken! Vi har redan sett den men den är värd att se igen.

Nu är det dax att sova om vi ska orka fixa i morgon........

Kram Anna

Inga kommentarer: